„Hullacsarnok ez, ahol se meghalni, se föltámadni nem tudnak a hullák”
(Ady: Nagy lopások bűne)

A brigád, amely imád:

2015. május 19., kedd

A hosszú élet titka ez is lehet


Kérlek, betegesen ismételhetem, hogy ez már nem rajtunk múlik, mivel tényleg nem rajtunk múlik, mondhatok én itt nektek bármit is, mi nem tehetünk semmit, nem szólhatunk bele, nem tagadhatjuk, nem hosszabbithatjuk meg, mert aminek meg kell történnie, az tőlünk függetlenül is bekövetkezik. Egy olyan korszakban élünk, amelyben napi szinten rendszerek omlanak össze, egy olyan időszakban, amely a sajátjának vallja, hogy mindaz, ami még reggel értéknek számított, az estére minőségét veszíti. Ezért hát én arra törekedtem, hogy hiányozzak azokról a helyekről, amelyek ellentmondanak az elképzeléseimnek, belekötnek az elveimbe. Csakis így sikerült sokat élnem, amiben nektek tökéletesen igazatok van. Nem mentem szembe az élettel, hanem épppen ellenkezőleg, belefolytam.

Nincsenek megjegyzések: