„Hullacsarnok ez, ahol se meghalni, se föltámadni nem tudnak a hullák”
(Ady: Nagy lopások bűne)

A brigád, amely imád:

2013. január 8., kedd

Hajnali 5 (öt, cinci, five) óra után ismét jelentést kellett tennem az őrnagynak. Épp ezért 10 (tíz, zece, ten) perccel korábban behívattam a delikvenst, és megpróbáltam felvenni a jegyzőkönyvet. A feladatot időben elvégeztem. Petárda-ügyben a gyanúsított magyar embert vétkesnek nem találtam, de nyilatkozata alapján megállapítottam, hogy kissé beszédhibás, ezért átirányítottam Mogyoródi Radiátor doktorhoz. A missziót ezennel bevégeztem.

- Csengőhangja?
- Lambada.
- Autómárkája?
- Suzuki.
- Szeme színe?
- Kék.
- Haja színe?
- Vörös.
- Szakálla?
- Nincs.
- Család- és keresztneve?
- Jusuf Mustafa.
- Nemzetisége?
- Magyar.
- Politikai állampolgársága?
- Liberális.
- Hol járt szilveszter éjszakáján?
- Bengáli táncházban voltam.
- Mit csinált ott?
- Kerestem?
- Mit?
- A csadoromat?
- Ismételje meg kérem: mit keresett a bengáli táncházban 2012. december 31-én, azaz szilveszter éjszakáján?
- Mit keresett a bengáli táncházban 2012. december 31-én, azaz szilveszter éjszakáján?
- A válaszát ismételje meg, uram!
- A csatomat.
- A csatját. Kérem, máskor nyissa ki jobban a száját, majdhogynem félreértettem. Ily módon nem tudom felvenni a jegyzőkönyvet. Érti? Itt nem babra megy a játék.

1 megjegyzés:

motymoty írta...

Csengőhangja. :D