„Hullacsarnok ez, ahol se meghalni, se föltámadni nem tudnak a hullák”
(Ady: Nagy lopások bűne)

A brigád, amely imád:

2009. december 23., szerda

Angyaljárás

A családom, az emlékeim, a jelenem, a jövőm, a barátaim mind összegyűjtve, bedobozolva hevernek körülöttem a szőnyegen, amely maga is kamionba kerül majd néhány nap múlva. Ekként osonok el innen, karácsony után, mint a későn beköszönő tél, púpomon számos olvadozó teherrel, imigyen ejt majd örök nyomokat bennem a születés szent ünnepén a környezetem. Simogató, mély, aranyfényű nyomokat.
És maga a város, a kedves, az imádott, az egyetlen? A sáros, mocskos, züllött nagyváros szakadékokat vés majd az énembe. Felőle...
Búcsúként mondták a hátrahagyottak, hogy bármikor visszatérhetek, ők várnak reám nagy-nagy szeretettel. Mennyire csodás, amikor ezt hallod, nem pedig azt, hogy: "De most miattad felvágom az ereimet".

Áldott, hitben megerősítő ünnepeket!

10 megjegyzés:

Éva írta...

Elköltözöl. Nagy elhatározás, főleg, ha messzire megy az ember. Furdal a kíváncsiság, merre-hová ? De biztosan megírod egyszer a miérteket és a hogyanokat is, nemcsak az úticélt, abban egészen biztos vagyok.
Annak idején mi is úgy indultunk el, hogy visszavártak minket, de aztán mégis maradtunk...És nem bántuk meg.
Jó utat, szerencsés érkezést, kedves fogadtatást.
Minden jót Neked, Enikő

Altrev írta...

Kedves Enikő !
Kívánok Neked Boldog Ünnepeket sok szerencsét, nyugodt munkahelyet, elviselhető életet /azért vidd magaddal a számítógépedet!, mert hiányozni fognak írásaid!!/
Én is csak azt tudom írni: Minden jót Neked Enikő
Üdvözlettel és tisztelettel!
U.i.:
Hiányozni fogsz!

Nyárády Károly írta...

Hát, ennek nem tudok örvendeni! Őszintén nem! Tudod, én mindig azt mondtam: "Senki sem különálló sziget...minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az..." és maholnap nem lesz kivel egy legyek!
Én is megpróbáltam a menekülést, de nekem nem jött be! Elmentem, ácsorogtam a nagyvilágban, aztán minden nagyon jól összejött, mégis visszajöttem és maradtam is, s most már el sem megyek többé! Küldjön csak, ha van valakinek mersze hozzá! :-)
Hogy meg fogom bánni, vagy sem?
Talán teljesen mindegy!
Olyan ez mint a házasság! Ha megteszed, megbánod! Ha nem teszed meg, később meg fogod bánni! Egyféleképpen tudhatod meg az igazságot, és akkor igazat kell adnom neked! (de marha vagyok, itt néhány sorommal meggyőztem önmagam!)
Sok sikert, és találd meg azt, amit keresel és azt is, ami szerinted téged illet!
Ha ez a világ megtagadja tőled azt, hogy értékednek megfelelően tiszteljen, akkor tényleg egyetlen elfogadható változatod van! Megtenni azt, amint korábbi bejegyzéseid egyikében említettél : "a világnak azon sarkába költözöm, ahol szeretettel várnak, ahol befogadnak, és ahol az első kézfogásunk óta úgy vélik, szükségük van a tudásomra – s reám."
Ha el is mész, azért maradj velünk!

millarca írta...

Legyen utad és érkezésed szép!
Békés ünnepeket Neked is.

Tara írta...

Áldott Karácsonyt, boldog, békés, szeretetben gazdag Újévet kívánok!

Ildikó

sat. írta...

Áldott ünnepeket s új otthonra, +értő társakra találást kívánunk az új évbe' békébe' egészségbe', sikerekbe'
I. s T.

Hunfalvy Délibáb:* írta...

Köszönöm szépen. Nagyon szeretlek benneteket!

Várday Béla írta...

Nagyon megtisztelő számomra...
Boldog Ünnepeket és ezután is írj majd... mert szavaiddal sokszor "megérintettél", értéket adtál és lelkesedést.
Üdv

Fülöp Béla (Károlyi) írta...

Nem tudom az okot, de kétségtelen, hogy Temesvár most már üresebb lesz számomra. Mert volt egy pont, volt egy sugárzó, gyönyörűen gondolkodó, s indulatosan igazát megharcoló hölgy, akiért érdemes volt erre a blogra kattintani.
Nem hoinném, hogy ezután már nem lesz!...
FBéla Orosházáról

Hunfalvy Délibáb:* írta...

Sajnos még nincs bekötve az internet az új lakhelyemre, de a bejegyzések már íródnak. Nemsokára jelentkezem.
Addig is minden jót mindenkinek.