„Hullacsarnok ez, ahol se meghalni, se föltámadni nem tudnak a hullák”
(Ady: Nagy lopások bűne)

A brigád, amely imád:

2011. december 15., csütörtök

Hogy ne várjál rám sokáig!


NYITVA TARTÁS
           
Hétfő: 19-12,59 óráig
Kedd: Elmentem ebédelni!
Szerda: 6-6,03 óráig
Csütörtök: Rögtön jövök!
Péntek: Áramszünet (de már értesítettük a villanyszerelőket!)!
Szombat: Leltár. Szíves elnézésüket kérjük!

- Szia! Ne haragudj, de tényleg nem értem rá a héten, nagyon sok volt a melóm.
- Hali! Tudom, kerestelek, ám hétfőn, ha még emlékszel, át kellett állítani az órát, és én, a fene vigye el!, előre toltam a mutatót, nem hátra, kedden fizunap volt, de mindegy, mert végül nem kaptuk meg a pénzt, hiába vágtuk magunkat vigyázzba az automatánál, kiürítették előttünk. A szemtelenek! Szerdán 6,028 órakor értem oda, ezért a kolléganőd épp az orrom előtt lakatolta le a rácsot, csütörtökön viszont túl korán érkeztem, és nem volt kedvem órákig ácsorogni, pénteken nem leltem meg a boltot. Szombaton bejutottam, viszont valaki rám zárta kívülről az ajtót, ezért hívlak most a céges telefonról. Ha van időd, el tudsz ugrani, hogy kiengedjél? Ugye nem haragszol, de... Hahó! A fenébe is, nem hallak. Mit mondtál? Hogy hétfőn árufeltöltés lesz, ezért nem jön be senki? No nem baj, jövő szerdán legalább nem otthonról kell elindulnom, így elkésni sem fogok. Bejössz egyébként aznap? Csak azért kérdem, hogy ne várjak rád sokáig.

Nincsenek megjegyzések: