„Hullacsarnok ez, ahol se meghalni, se föltámadni nem tudnak a hullák”
(Ady: Nagy lopások bűne)

A brigád, amely imád:

2012. január 21., szombat

ÁLLATI TESZT

Ha jól sejtem, vanília illatú, s a címkéje szerint Kínában gyártották. Tartálya átlátszó, tartalma aranysárga. Épp zuhanyoztam, amikor úgy gondoltam, itt az ideje, hogy elolvassam a fürdőgélnek nevezett ajándék használati utasítását. A cédulán ez állt többek között és megközelítőleg: állatokon nem tesztelt, gyermekek elől elzárni! Erre én elzártam a csapot, és elgondolkodtam egy picit azon, jó-e ha folytatom a tisztálkodást.
Így utólag csakis azt mondhatom, hogy különösebb nyavalyám még nem lett tőle, csak a jobb kezem egyik ujján jelent meg két óriási vízhólyag, de már két nappal a mosakodás előtt, tehát kivételesnek nevezhetem magam, és hálát adhatok a gyártónak, hogy nem tört le a karom, és nem nőtt ki a második, harmadik fejem a cucctól. Persze lehet, ebbe az is besegített, hogy már elmúltam tizennyolc, és most épp én vagyok az az állat, akin a szert tesztelik.

Nincsenek megjegyzések: